مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-17اقتصادي

130 قرارداد جدید مدرسه سازی امضاء شد/ کمک 30 میلیاردی خیرین


مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از امضای 130 قرارداد جدید ساخت مدرسه در این استان طی امسال خبر داد و گفت: بیش از 30 میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه در لرستان سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر غفوری نژاد امروز پنجشنبه در دیدار با هیئت مدیره پتروشیمی لرستان با اشاره به لزوم جلب مشارکت همگان برای ساخت مدارس در مناطق محروم، به تبیین طرح آجر به آجر پرداخت و اظهار داشت: از فروردین ماه سال گذشته و بعد از حادثه سیل، نوسازی مدارس استان توانسته است با مشارکت خیرین مدرسه ساز، 93 پروژه را در مناطق سیل زده در دستور کار قرار دهد که از این تعداد 62 مدرسه آماده شده است.

وی ضمن تقدیر از همه خیرین حقوقی و حقیقی، اظهار امیدواری کرد که مجموعه پتروشیمی گام بلندی را در جهت ساخت مدارس ایمن و مستحکم بردار و باعث کمرنگ شدن محرومیت در استان شود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان یادآور شد: سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در لرستان 5 متر و 33 سانتی متر است که در مقایسه با سرانه کشوری به نظر می رسد دارای جایگاه مطلوبی هستیم، اما در مقایسه با میزان 8 متر و 34 سانتی متر که به عنوان استاندارد تعریف شده است، فاصله ملموس و شایان توجهی داریم.

غفوری افزود: در 6 ماهه گذشته، 130 قرارداد جدید ساخت مدارس در اقصی نقاط استان امضا شده است و در سال مالی 98 توانستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 قرارداد جدید مدرسه سازی امضاء شد/ کمک 30 میلیاردی خیرین

130 قرارداد جدید مدرسه سازی امضاء شد/ کمک 30 میلیاردی خیرین