مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-17فرهنگي

جشنواره مدولباس فجر محفلی برای گفت وگو و خلاقیت است


معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره را فرصتی برای بروز داشته های انسانی و مغتنمی دانست که هر کدام می تواند ثروت عظیمی را در زمینه فکر و فرهنگ رقم زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در سخنانی اظهار کرد: حوزه مدیریت مد و لباس بر اساس کار گروهی، تمهید و طراحی شده که دستگاه ها و نهادهای گوناگون در آن عضویت دارند و این تجمع دستگاه ها سبب می شود که امور به اتفاق جمع پیش برده شود.

حسینی، جشنواره را فرصتی مناسب برای گرد هم آمدن و مساعدت نهادهای سهیم، دخیل و شریک دانست و افزود: حضور و اهتمام هنرمندان به رونق و تعالی آثار ارائه شده یاری رسانده و اهتمامی، جدی ارزشمند و قابل تأمل است.

او با تأکید بر اینکه جشنواره فرصتی برای بروز توانمندی های انسانی و مغتنمی است که هر کدام می تواند ثروت عظیمی را در زمینه فکر و فرهنگ رقم زند تصریح کرد: جشنواره، محل بروز خلاقیت ها و گفتگوهاست؛ جشنواره محل گرد هم آمدن اشخاص حقیقی و حقوقی است که کمتر فرصت تعامل با یکدیگر را به دست می آورند و در جشنواره است که ما می توانیم انگشت اشارتی به سمت داشته های ثمین فکری و فرهنگی مان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مدولباس فجر محفلی برای گفت وگو و خلاقیت است

جشنواره مدولباس فجر محفلی برای گفت وگو و خلاقیت است