مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-17سياسي

پنج دلیلی که زوج های امروز از هم طلاق می گیرند


یک پژوهشگر اجتماعی با حضور در برنامه «طبیب» شبکه سوم سیما اشاره به اینکه کسی که به بحث ازدواج ورود پیدا می کند باید چند نکته را بداند، تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، سیدمحمد انوشه با تأکید بر اینکه ما برای ورود به ازدواج پنج شرط اساسی داریم، در این خصوص توضیح داد: انگیزه ازدواج، امکانات ازدواج، دانش ازدواج، تعهد ازدواج و توانایی ازدواج، که شامل توانایی جسمی و جنسی، توانایی ادراکی و عقلی، توانایی عاطفی می‌شود.

این پنج اصل را باید پشت سر بگذارید تا مجوز ازدواج را دریافت کنید، حالا بعد از ازدواج پنج اصل دیگر باید رعایت شود، شفاف‌سازی بین زن و مرد، اعتمادسازی، تصمیم‌سازی، رفتارسازی و مشارکت‌سازی، زندگی مشترک پنج درصدش لذت است و 95 درصد آن آرامش، هر جایی که در زندگی آرامش به هم ریخت نظام زندگی از دست می‌رود.

بحران از وقتی آغاز می‌شود که یکی را دوست داری و با فرد دیگری زندگی می‌کنی و این مربوط به بینش و بصیرت توست که باید اصلاح شود تو باید همان کسی را دوست بداری که با او زندگی می‌کنی.

این محقق در برنامه طبیب شبکه سه همچنین در خصوص مشکلات پیش از ازدواج گفت: کسی که به خاطر تو دروغ گفته حتماً به خود تو هم دروغ می‌گوید، کسی که نگاهت را نفهمد توضیحات طولانی‌ات را هم نمی‌فهمد، دنبال کسی باش که بتوانی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دلیلی که زوج های امروز از هم طلاق می گیرند

پنج دلیلی که زوج های امروز از هم طلاق می گیرند