مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-17دانش

ضرورت پیوستن دانشگاه ها به تحقیقات بین المللی در شرایط کرونا


معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت عتف بر ضرورت پیوستن دانشگاه ها به تحقیقات بین المللی در شرایط کرونا تاکید کرد و گفت: تبادل دانشجویان دکتری و تبادل اعضای هیئت علمی از موارد مهمی است که بین دو کشور ایران و مجارستان باید پرداخته شود.

- معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت عتف تاکید کرد: ضرورت پیوستن دانشگاه ها به تحقیقات بین المللی در شرایط کرونا معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت عتف بر ضرورت پیوستن دانشگاه ها به تحقیقات بین المللی در شرایط کرونا تاکید کرد و گفت: تبادل دانشجویان دکتری و تبادل اعضای هیئت علمی از موارد مهمی است که بین دو کشور ایران و مجارستان باید پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست مشورتی پتانسیل همکاری های علمی ایران – مجارستان سه پنل با عنوان وضعیت آموزش عالی در شرایط کرونا، فرصت هایی برای همکاری های علمی، تحقیقاتی، نوآوری، توسعه ای و انتقال فناوری و مبادله دانشجو بین ایران و مجارستان و بورسیه های تحصیلی برنامه ریزی شده بود که در هر موضوع سخنرانان به ایراد سخنرانی خود پرداختند.

دکتر بالازس وینس نگی رییس کمیته بین المللی کنفرانس روسای دانشگاه های مجارستان و نیز دکتر پترا پرنی دبیر اروپایی و بین المللی کنفرانس روسای دانشگاه های مجارستان مدیریت جلسه را بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیوستن دانشگاه ها به تحقیقات بین المللی در شرایط کرونا

ضرورت پیوستن دانشگاه ها به تحقیقات بین المللی در شرایط کرونا