مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-17بين الملل

پرونده های مورد اختلاف ترکیه و روسیه بررسی شد


خبرگزاری نووستی روسیه اعلام کرد، در رایزنی های مسکو و آنکارا درباره شرایط منطقه کاهش تنش ادلب در سوریه به مساله کاهش سطح حضور نظامی ترکیه در این منطقه پرداخته شد.

- از درخواست برای خروج سلاح های سنگین از ادلب و نزدیک شدن به آتش بس در لیبی پرونده های مورد اختلاف ترکیه و روسیه بررسی شد خبرگزاری نووستی روسیه اعلام کرد، در رایزنی های مسکو و آنکارا درباره شرایط منطقه کاهش تنش ادلب در سوریه به مساله کاهش سطح حضور نظامی ترکیه در این منطقه پرداخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبرگزاری به نقل از یک منبع ترکیه ای گزارش داد: یک هیئت فنی روس در نشستی که عصر چهارشنبه در ساختمان وزارت خارجه ترکیه برگزار شد، پیشنهادهایی درباره کاهش تعداد ایست های بازرسی ارتش ترکیه در ادلب مطرح کرد اما دو طرف نتوانستند به توافقی در این خصوص برسند.

این منبع افزود: پس از آنکه مسؤولان ترکیه با جمع آوری ایست های بازرسی این کشور در ادلب مخالفت و بر حفظ آنها پافشاری کردند، تصمیم گرفته شد، تعداد نیروهای ترکیه ای موجود در ادلب کاهش یافته و سلاح های سنگین این کشور از منطقه خارج شوند.

پیشتر وزارت دفاع ترکیه اعلام کرده بود که روز چهارشنبه نشستی میان هیئت نظامی این کشور و هیئتی مشابه از روسیه در آنکارا برای بررسی آخرین تحولات ادلب برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های مورد اختلاف ترکیه و روسیه بررسی شد

پرونده های مورد اختلاف ترکیه و روسیه بررسی شد