مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-17ورزشي

متن نامه سعادتمند خطاب به استراماچونی+عکس


ساعتی پس از اعلام پایان پروژه بازگشت آندره آ استراماچونی به صورت رسمی از سوی باشگاه استقلال متن نامه مدیرعامل باشگاه به سرمربی ایتالیایی هم منتشر شد.

- جی پلاس ، با وجود اینکه تیم استقلال برای برگزاری بازی های حساس و دشوار لیگ قهرمانان آسیا به دوحه رفته است اما در تهران هنوز بحث اصلی این تیم ماجرای مذاکره و بازگشت استراماچونی است.

شب گذشته نامه ای از سوی یکی از خبرگزاری ها منتشر شده که به آخرین نامه احمد سعادتمند مدیر استقلال به فدریکو پاستوره لو وکیل استراماچونی و خود او اختصاص دارد.

باشگاه استقلال در این نامه به سرمربی پیشین خود نوشته قادر به برآورده کرده شرط 900 هزاردلاری (مربوط به مطلبات فصل پیش) نیست و همچنین موانع اداری مانع از این خواهد بود که این همکاری جنبه عملی پیدا کند.

سعادتمند در این نامه به عدم امکان تشریفات اداری اشاره کرده و البته درخواست مالی سرمربی ایتالیایی که احتمالا پیش شرط او برای مذاکره و همکاری بوده را رد کرده است.

متن نامه مدیرعامل استقلال به استراماچونی و وکیلش بدین شرح است: آندره آ و فدریکوی عزیز امیدواریم هنگام دریافت این نامه در صحت و سلامت باشید.

ابتدا باید از صبوری شما طی دو روز مذاکرات طولانی و پرفشار برای حل و فصل دوستانه پرونده قبل از رای فیفا و آینده نیمکت استقلال تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن نامه سعادتمند خطاب به استراماچونی+عکس

متن نامه سعادتمند خطاب به استراماچونی+عکس