مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-17سياسي

کرمانی توفیق دریافت خیر کثیر را از سوی خداوند داشت


رییس گروه فلسفه دانشگاه شهید بهشتی گفت:خداوند حکمت را به هرکس که شایسته بداند عطا می کند و حکمت خیر کثیر است، کرمانی جزو کسانی بود که توفیق دریافت این حکمت را از سوی خداوند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت طوبی کرمانی، بانوی تقریبی و مجاهد خستگی ناپذیر جهان اسلام برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله سید مصطفی محقق داماد، رییس گروه فلسفه دانشگاه شهید بهشتی، پیام شرقی، فرزند مرحومه طوبی کرمانی و جمعی از اندیشمندان تقریبی به سخنرانی درباره شخصیت این بانوی بزرگوار پرداختند.

آیت الله محقق داماد با اشاره به آیه شریفه یؤتی الحکمه من یشاء گفت: خداوند است که حکمت را به هرکس که شایسته بداند عطا می کند و حکمت خیر کثیر است.

خانم کرمانی نیز از جمله کسانی بود که توفیق دریافت این حکمت را از سوی خداوند داشت.

وی که در ابتدای پیروزی انقلاب استاد فلسفه دکتر کرمانی بود، با بیان اینکه ایشان در دوران تحصیل خود با جدیت تمام به تحصیل علم مشغول بود، گفت: برای حکیم شدن شرایطی وجود دارد که یکی از این شرایط عشق و علاقه و دیگری ذوق و قریحه است که خانم کرمانی این دو ویژگی را داشت و توانست مزه حکمت را بچشد و شوق عجیبی در یادگیری حکمت اسلامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانی توفیق دریافت خیر کثیر را از سوی خداوند داشت

کرمانی توفیق دریافت خیر کثیر را از سوی خداوند داشت