مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-17سياسي

دستاورد مقاومت های چهل ساله مردم به خوبی تبیین شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: باید دستاورد مقاومت های چهل ساله مردم به خوبی تبیین شود و همه باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست تخصصی با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: مسئله دفاع مقدس آنقدر گسترده و وسیع است که به تعبیر مقام معظم رهبری اگر سالیان سال از این گنج عظیم بهره مند شویم هنوز هم جای کار کردن دارد.

وی افزود: یکی از مسائلی که امروز باید تبیین شود بحث مقاومت و اهمیت آن است، امروز باید این مسئله تبیین شود که اگر در دفاع مقدس و چهل سال انقلاب اسلامی ملت ایران مقاومت نمی کردند با چه شرایطی مواجه بودیم و چه می شد؟  فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید دستاورد مقاومت های چهل ساله مردم به خوبی تبیین شود و همه باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم ادامه داد: اگر بتوانیم در چهل سالگی دفاع مقدس دستاوردهای ایستادگی و مقاومت چهل ساله را به خوبی نشان دهیم قطعا می توان در گام دوم با سرعت بیشتری حرکت کرد و موثرتر عمل کرد.

کریمی بیان کرد: پیشرفت های به دست آمده در انقلاب اسلامی برگرفته از مقاومت در عرصه های مختلف است و لذا امروز تبیین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد مقاومت های چهل ساله مردم به خوبی تبیین شود

دستاورد مقاومت های چهل ساله مردم به خوبی تبیین شود