مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-17اقتصادي

نرخ بیکاری در قم قبل از کرونا تک رقمی بود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه سال گذشته نرخ بیکاری 10 درصد بوده که این نرخ زمستان سال گذشته تک رقمی شده است، گفت: این وضعیت تا اوایل اسفندماه بود اما با شیوع ویروس کرونا با تعطیلی صنعت و برخی کسب و کارها روبرو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مصطفی کاویانی با بیان اینکه 10 اداره کل در استان قم زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کنند، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی محوریت فعالیت های این وزارتخانه را در سطح استان دنبال می کند.

وی اضافه کرد: اقتصاد ما متشکل از بخش خصوصی، تعاونی و دولتی است و ما تلاش می کنیم تا سهم تعاونی که اکنون 5 درصد است را به 25 درصد برسانیم چراکه اقتصاد تعاونی ارزان ترین اقتصاد برای اشتغال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تعاونی ها به عنوان سرمایه های خرد جامعه می توانند در راستای اهداف کلان جامعه تاثیرگذار باشند و به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان قم داشته ایم، تصریح کرد: یک میلیون و 300 هزار نفر در استان قم جمعیت داریم که بیش از 400 هزار نفر زیر پوشش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در قم قبل از کرونا تک رقمی بود

نرخ بیکاری در قم قبل از کرونا تک رقمی بود