مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-17سياسي

سلامت عمومی و امنیت اقتصادی محور نشست شورای امنیت قزاقستان


در نشست شورای امنیت قزاقستان موضوع تضمین حفاظت از سلامت عمومی و امنیت اقتصادی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در نشست شورای امنیت قزاقستان که تحت ریاست نورسلطان نظربایف نخستین رییس جمهور این کشور برگزار شد، موضوع تضمین حفاظت از سلامت عمومی و امنیت اقتصادی بررسی شد.

در این جلسه الکسی تسوی وزیر بهداشت در مورد آمادگی این کشور برای مقابله با تهدیدات اپیدمیولوژیک، رسلان دالین اف وزیر اطلاعات و اقتصاد ملی در مورد خطرات توسعه اجتماعی و اقتصادی و رویکردهای رفع آن و همچنین آسخات آیماگامبیت اف وزیر آموزش و علم قزاقستان در مورد روش های تضمین ثبات آموزشی صحبت کردند.

نظربایف در این نشست به نقش پزشکان، کارمندان پلیس، نظامیان و نمایندگان سایر مشاغل در زمینه مبارزه با ویروس همه گیر کرونا در این کشور اشاره کرد.

وی در ادامه بر لزوم تهیه منابع لازم و اقدامات جامع پیشگیرانه در صورت شیوع موج دوم این ویروس همه گیر و همچنین اهمیت ارزیابی دقیق و پیش بینی سطح بیماری تاکید کرد.

نظربایف در ادامه بر ضرورت تهیه پیش بینی روند توسعه در دوره بعد از بحران به خطرات و فرصت ها موجود اشاره کرد و گفت: ما باید با توجه به وضعیت کنونی جهان دوباره به برنامه های توسعه نگاه کنیم و برای بدترین پیشامد همه گیری کرونا و تهدیدات ناشی از آن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت عمومی و امنیت اقتصادی محور نشست شورای امنیت قزاقستان

سلامت عمومی و امنیت اقتصادی محور نشست شورای امنیت قزاقستان