مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-17سياسي

کارگاه تولید ماسک در یاسوج افتتاح شد


صبح امروز پنجشنبه 27 شهریورماه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد کارگاه تولید ماسک شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج افتتاح شد.

- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این کارگاه گفت: این کارگاه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

کلانتری با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی استان تامین مواد ضدعفونی، ژل و ماسک بود افزود: با راه اندازی این کارگاه که دارای استانداردهای لازم نیز است، دغدغه های ما در این حوزه برطرف شد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های منسجم باید امکان سه شیفته شدن این کارگاه فراهم شود.

معاون فناوری و اطلاعات استان هم در آیین راه اندازی این کارگاه تولیدی گفت: این کارگاه در دوشیفت کاری روزانه پنج هزار ماسک تولید می کند.

ستار هاشمی افزود: درصورتی که این کارگاه در سه شیفت کاری فعالیت کند تولید ماسک در این کارگاه به هشت هزار ماسک در روز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: هم اکنون ده نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند که در صورت سه شیفت شدن این تعداد به 15 نفر افزایش می یابد.

آقای هاشمی با بیان اینکه قیمت ماسک های تولیدی بر اساس نرخ مصوب به بازار عرضه می شود بیان کرد: هزینه راه اندازی این کارگاه 200میلیون تومان و مواد اولیه این کارگاه با هزینه 7میلیون تومان خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تولید ماسک در یاسوج افتتاح شد

کارگاه تولید ماسک در یاسوج افتتاح شد