مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-17اقتصادي

تسهیلات اعتباری خرید کالای خانگی بازنشستگان بزودی کلید می خورد


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با کامل شدن فرآیندهای مالی و اداری، طرح ارائه تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان کشوری بزودی آغاز می شود.

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با کامل شدن فرآیندهای مالی و اداری، طرح ارائه تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان کشوری بزودی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر افتخاری در آیین اهدای جوایز مرحله نخست طرح یاری به بازنشستگان برنده قرعه کشی مرحله نخست که همزمان با روز گرامی داشت ادبیات فارسی و استاد شهریار برگزار شد، اظهار داشت: طرح های مختلفی در حوزه رفاه و افزایش قدرت خرید بازنشستگان تحت پوشش اجرایی شده که جدیدترین طرح آن ارائه تسهیلات خریدکالای خانگی از یکی از شرکت های معتبر داخلی است که با مشارکت بانک صادرات بزودی کلید خواهد خورد.

افتخاری با بیان اینکه امروز گردهم آمده ایم تا دو برنامه را در کنار هم انجام دهیم، گفت: نخست، آغاز تورهای سلامت محور است که قرار بود زودتر از این اجرا شود، اما بیماری کرونا برنامه ما را به تعویق انداخت.

امروز هم برنامه ای تدارک دیده شد در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی تا بتواند آغازگر طرح گردشگری سلامت محور صندوق بازنشستگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات اعتباری خرید کالای خانگی بازنشستگان بزودی کلید می خورد

تسهیلات اعتباری خرید کالای خانگی بازنشستگان بزودی کلید می خورد