مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-17بين الملل

تعلیق طرح الحاق کرانه باختری موقت است و حتما اجرا خواهد شد


سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در راستای اظهارات جانبدارانه خود از تل آویو اعلام کرد که تعلیق طرح الحاق کرانه باختری موقت است و حتما اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دیوید فریدمن سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه اسراییل هیوم در پاسخ به این پرسش که آیا محمد دحلان یکی از رهبران جدا شده جنبش فتح که هم اکنون در امارات بسر می برد، می تواند رییس جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شود یا خیر گفت: ما به این موضوع فکر می کنیم اما می خواهیم نهاد رهبری فلسطین را مهندسی کنیم.

وی با اشاره به موضوع عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: مناقشه اعراب و اسراییل رو به پایان است و انتظار می رود طی چند ماه تا چند سال آینده به اتمام برسد، امضای توافق صلح اسراییل با امارات و بحرین این رکود را از بین برد.

فریدمن مدعی شد که بسیاری از کشورهای [عربی] قانع شده اند که همچون ابوظبی و منامه به عادی سازی روابط با تل آویو روی بیاورند.

وی با اعلام اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین نتوانسته است به خوبی به مردم فلسطین خدمت کند، مدعی شد که ملت فلسطین باید از فرصت پیش رو [طرح معامله قرن و عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل] استفاده کند و به زندگی بهتر بیندیشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق طرح الحاق کرانه باختری موقت است و حتما اجرا خواهد شد

تعلیق طرح الحاق کرانه باختری موقت است و حتما اجرا خواهد شد