موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-17اقتصادي

از چشم انتظاری مستاجران تا نارضایتی وزیر راه و شهرسازی؛ وام ودیعه مسکن به کجا رسید؟


از 4 مرداد ماه سال جاری ثبت نام وام ودیعه مسکن آغاز شد.

این وام قرار بود که به داد مستاجران در شرایط کرونایی و گرانی اجاره بها برسد، اما وزیر راه و شهرسازی روز گذشته از کُند بودن پرداخت این نوع وام در بانک ها گفت.

- دانشمندی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: کلاً 122 هزار نفر تاکنون به بانک‌ها معرفی شدند و بانک‌ها عملاً پذیرش نکردند.

وی افزود: مشکلاتی که هست باعث عودت می‌شود و اخذ تسهیلات انجام نمی‌شود.

دانشمندی خاطرنشان کرد: عدم دریافت تسهیلات به خاطر مشکلات شخص است و به عنوان نمونه املاک تجاری معرفی کرده اند و مبلغ اجاره به مراتب کمتر از تسهیلات است یا تاریخ عقد قرارداد برای سال گذشته است و مصوبات ستاد برای اجاره نامه‌های 99 به بعد است.

همچنین قرارداد‌ها دارای کد رهگیری نیست و خوب است که اطلاع رسانی شود و کسانی با مدارک کامل بروند که تسریع شود و یا دیده شده مشاورین املاک با یک کد پستی چندین اجاره نامه را به بانک معرفی کرده اند.

حسام عقبایی نائب رییس مشاور املاک در گفتگو با صدا و سیما نیز با تایید این مسئله که تخلفاتی در زمینه وام ودیعه مسکن دیده می‌شود، گفت: به عنوان مثال مواردی را داشتیم که صاحب پروانه فوت کرده بود و توکن دست یک شاگردی بوده است و سواستفاده کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چشم انتظاری مستاجران تا نارضایتی وزیر راه و شهرسازی؛ وام ودیعه مسکن به کجا رسید؟

از چشم انتظاری مستاجران تا نارضایتی وزیر راه و شهرسازی؛ وام ودیعه مسکن به کجا رسید؟