مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-17سياسي

وزارت کار پروژه های خود در لرستان را تکمیل می کند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان بر تکمیل طرح های نیمه کاره و بررسی واحدهای نیمه فعال در لرستان تاکید کرد و قول مساعد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون اداره کار این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

در این دو دیدار که در محل این وزارتخانه در تهران برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات این وزارتخانه در خصوص سیل فروردین ماه در لرستان، گزارشی از وضعیت فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی استان و ظرفیت هایی که در صورت توجه و بالفعل نمودن آنها می تواند در رشد و توسعه فرهنگی و اقتصادی استان موثر باشد و بتواند چهره استان را از همه جهات متحول نماید، ارائه کرد.

 شاهرخی با اشاره به توانایی و برخورداری این وزارتخانه از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صندوق بیمه های تامین اجتماعی و هلدینگ های بازنشستگی کشوری صندوق بازنشستگی فولاد و دو بانک مرتبط با وزارت تعاون، این وزارتخانه را توانا برای ورود به استان لرستان و کاهش بخش قابل توجهی از نرخ بیکاری در استان دانست و متذکر شد؛ وزارت تعاون می تواند صنعت،کشاورزی،دامپروری و گردشگری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کار پروژه های خود در لرستان را تکمیل می کند

وزارت کار پروژه های خود در لرستان را تکمیل می کند