مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-17سياسي

نشست تخصصی «کرونا و دعا» در گناوه به صورت مجازی برگزار شد


نشست تخصصی کرونا و دعا به همت دانشگاه پیام نور گناوه با حضور دانشجویان این دانشگاه و طلاب حوزه علمیه الزهرا (س) به صورت مجازی برگزار شد.

- گناوه- نشست تخصصی کرونا و دعا به همت دانشگاه پیام نور گناوه با حضور دانشجویان این دانشگاه و طلاب حوزه علمیه الزهرا (س) به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاد تمام فلسفه دین دانشگاه تهران و محقق حوزه علمیه بعد از ظهر پنجشنبه در این نشست اظهار داشت: وقتی با درد و رنج و بیماری روبرو می شویم دو جنبه مادی و معنوی دارد که باید در نظر بگیریم.

محمد محمد رضایی افزود: جنبه مادی بیماری و رنج یعنی اینکه عقلانیت انسان مؤمن اقتضا می کند از امکانات و داروها که در اختیار ما است کمال استفاده ببریم و اگر اینگونه عمل نشود عمل غیر عقلانی مرتکب شده ایم و عقلانیت انسان زیر سوال می رود.

وی گفت: جنبه معنوی این است هنگام درد، رنج و مشکلات شیطان به سراغ انسان می آید و وی را وسوسه می کند که تو که بنده خدا هستی، تو که خدای مهربان دارید چرا به تو درد داده است.

پژوهشگر و استاد فلسفه دین دانشگاه تهران ادامه داد: در اینجا دعا کارساز است دعا باعث می شود که شیطان را از خودمان دور کنیم و دعا علاوه بر اینکه انسان را تقویت می کند اراده را در برابر سختی ها قوی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «کرونا و دعا» در گناوه به صورت مجازی برگزار شد

نشست تخصصی «کرونا و دعا» در گناوه به صورت مجازی برگزار شد