مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-17حوادث

ادامه جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی گلستان


رییس جمعیت هلال احمر کردکوی گفت: جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی ادامه دارد و امروز (پنجشنبه) 60 نیروی امدادگر و کوهنورد در عملیات تجسس حضور داشتند.

حسین باقری در گفت‌و‌گو با تسنیم در کردکوی، اظهار داشت: عملیات جستجو برای یافتن جوان 37 ساله که شامگاه سه شنبه در مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی مفقود شد طی امروز (پنجشنبه) هم ادامه یافت و حدود 60 نیروی امدادگر و کوهنورد، مسیرهای مختلف بالادست پارک جنگلی کردکوی از جمله بسته، چاشت خوران و خیابانک را جستجو کردند که متاسفانه هنوز نتیجه‌ای نداشت.

وی افزود: با وجود گذشت 48 ساعت از مفقود شدن این فرد عملیات جستجو همچنان ادامه دارد، ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده و باید از تمام توان شهرستان و استان برای ادامه تجسس استفاده کنیم.

باقری ادامه داد: هنوز هم دیر نشده و نباید از یافتن این فرد ناامید شویم، همچنان باانگیزه کامل به جستجو ادامه خواهیم داد تا به نتیجه برسیم.

وی یادآور شد: صبح فردا (جمعه) بسیاری از همشهریان داوطلب که به کوهنوردی علاقمند هستند به تیم‌های جستجوگر ما اضافه می‌شوند و پیش بینی کرده‌ایم تعداد نیروها برای عملیات تجسس به بیش از 100 نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی گلستان

ادامه جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی گلستان