مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-17سياسي

ایجاد تحول در فضای مدارس باید در اولویت باشد


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به این که به دنبال ایجاد تحول در فضای مدارس هستیم بیان کرد: میزان اثرگذاری و بهره وری حضور طلاب حوزه علمیه در سطح مدارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در نشست کمیته همکاری آموزش وپرورش و حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت کار در حوزه آموزش وپرورش گفت: در گفتگو با مسئولان آموزش وپرورش استان بارها آمادگی خود را برای حضور در جلسات تخصصی و تصمیم گیری در حوزه های مختلف آموزش وپرورش اعلام کرده ام.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: به دنبال برگزاری جلسات تشریفاتی و صرفا ارائه گزارش و رفع تکلیف نباشید بلکه با برنامه ریزی و پیگیری های لازم کار را به نتیجه برسانید.

آیت الله مصطفی محامی با اشاره به ضرورت همکاری بیشتر آموزش وپرورش با حوزه های علمیه اظهار داشت: توافق نامه ای پنج ساله و در پنج محور کلی بین وزیر آموزش وپرورش و رییس حوزه های علمیه کشور تصویب و به امضا رسیده که در استان نیازمند گفتگو و بررسی است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان با اشاره به این که به دنبال ایجاد تحول در فضای مدارس هستیم بیان کرد: میزان اثرگذاری و بهره وری حضور طلاب حوزه علمیه در سطح مدارس، می تواند تا حدود زیادی میزان تحول را به ما نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول در فضای مدارس باید در اولویت باشد

ایجاد تحول در فضای مدارس باید در اولویت باشد