مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-17اقتصادي

جلوگیری از 698 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های مازندران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در 5 ماهه اول سال از 698 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های استان جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، عباسعلی نجفی با اشاره به اینکه صیانت از حریم راهها به منظور توسعه و حفظ این سرمایه ملی، از وظایف ذاتی عموم مردم است ، اظهار کرد: مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و طبیعی خود و همچنین نزدیکی شهرها و روستاهای استان به هم و به لحاظ تقاضای بی شمار جهت تفکیک اراضی و بازده بودن کلیه کاربرها در حاشیه راهها، اراضی مجاور حریم راه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این مهم عاملی شده تا ساخت و سازهایی در این اراضی بدون مجوز از مراکز ذیربط بصورت غیرمجاز صورت پذیرد.

وی افزود: اگر مانع ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه های استان نشویم، در بحث ایمنی جاده ها با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بیان کرد: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که می بایست تمامی دستگاه های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

نجفی بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه ها تاکید کرد و افزود : مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از 698 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های مازندران

جلوگیری از 698 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های مازندران