مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-17پزشكي

ضرورت ارتقای بیمارستان و تکمیل اورژانس نهبندان


فرماندار نهبندان، ارتقاء بیمارستان 32 تختوابی شهید آتشدست نهبندان به 96 تختخوابی و تکمیل اورژانس این بیمارستان را از معاون وزیر بهداشت خواستار شد.

- مجید بیکی، پنج شنبه شب 27 شهریور در نشست بررسی وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مرزی نهبندان با حضور معاون وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: شهرستان نهبندان در سال 1368 از بخش به شهرستان ارتقاء یافت و هم اکنون دارای دو بخش و دو نقطه شهری است، همچینن جمعیت نهبندان 52 هزار نفر است که 60 درصد آن ها در نقاط روستایی و 40 درصد در نقاط شهری زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان با بیان اینکه وسعت این شهرستان بیش از 26 هزار کیلومتر مربع است که 17 درصد مساحت استان را شامل می شود، گفت: جمعیت نهبندان کمتر از هفت درصد جمعت استان است ولی یک بیمارستان 32 تختخوابی داریم که با مجموع تخت های اورژانس و آی سی یو 41 تخت هست.

بیکی تصریح کرد: شهرستان نهبندان دارای 11 پایگاه اورژانس 115، 10 مرکز بهداشت و 37 خانه بهداشت است که مجموع مراجعین به تنها بیمارستان این شهرستان بیش از 110 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 9 دکتر متخصص در این بیمارستان فعالیت می کنند، گفت: بیمارستان آتشدست نهبندان تنها مرکزی است که در شهر و شهرستان پزشک متخصص دارد و مراجعین عمده شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای بیمارستان و تکمیل اورژانس نهبندان

ضرورت ارتقای بیمارستان و تکمیل اورژانس نهبندان