مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-17سياسي

یک حامی حمایت 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با رویداد ملی و معنوی شورعاطفه ها حامی برجسته کشوری 200 نفر از فرزندان ایتام استان را با سرانه ماهیانه 75 هزار تومان برای هر یتیم به مدت یک سال زیر چتر حمایتی خود قرار داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل توجهی برای خدمت رسانی به ایتام و فرزندان محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران همواره پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و در کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیشگام بوده اند، افزود: یکی از حامیان برجسته کشوری به نام آقای آزمون تعداد 200 نفر از ایتام مورد حمایت این استان را با سرانه ماهیانه هر نفر 75 هزار تومان و پرداخت ماهیانه 15 میلیون تومان تقبل کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 416 فرزند یتیم و محسنین  مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود قریب به 24 هزار و 300 خیر و حامی گرانقدر با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک حامی حمایت 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت

یک حامی حمایت 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت