مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-17فرهنگي

اجرای «سیندرلا» در نوروز 1400/ «علاءالدین» به تئاتر ایران می رسد


مریم کاظمی قصد دارد در صورت فراهم شدن شرایط مناسب و در نوروز 1400، یکی از نمایش های «علاءالدین» یا «سیندرلا» را ویژه کودکان و نوجوانان روی صحنه ببرد.

- مریم کاظمی قصد دارد در صورت فراهم شدن شرایط مناسب و در نوروز 1400، یکی از نمایش های علاءالدین یا سیندرلا را ویژه کودکان و نوجوانان روی صحنه ببرد.

مریم کاظمی مدرس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های خود در ایام کرونایی تئاتر، به این کلاس ها را به صورت آنلاین برگزار کردیم با این نیت که پاندمی ظرف چند ماه تمام می شود که این اتفاق نیفتاد.

طبق توافقی که با خانواده ها داشتیم و برای اینکه انگیزه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این کلاس ها حفظ شود، شاید بخشی از کلاس ها را با حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی درباره وضعیت ادامه اجرای نمایش کلوچه دارچینی در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یادآور شد: اجرای این نمایش نیمه کاره ماند و کانون سهم 15 درصدی خود را به عنوان بخشی از خسارات به گروه برگرداند.

اگر شرایط برای ادامه اجرا در پاییز مهیا شود این کار را انجام می دهیم در غیر این صورت دکور نمایش را جمع خواهیم کرد.

کاظمی اظهار کرد: وقتی برنامه ریزی، دورنما و اجرایی نداشته باشیم احساس خوشایندی ندارم و از سوی دیگر در شرایط کرونایی موجود و برهه سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «سیندرلا» در نوروز 1400/ «علاءالدین» به تئاتر ایران می رسد

اجرای «سیندرلا» در نوروز 1400/ «علاءالدین» به تئاتر ایران می رسد