مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-18سياسي

سند 2030 دروازه استعمار فرانو به شاخص های هویت انقلاب اسلامی است


سند 2030، طراحی استکبار برای نظام فکری و سبک زندگی مردم جهان و نقشه اضمحلال همه فرهنگ ها در فرهنگ منحط غربی است و پذیرش آن موجب می شود اساسی ترین مسأله کشور یعنی تربیت نسل آینده ساز در چنبره سیاست های صهیونیسم جهانی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام تقی زاده در خطبه دوم این هفته ️نماز جمعه کامفیروز ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت رقیه (علیها السلام) و تکریم و تقدیر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، علت اصلی مخالفت با سند 2030 را حفظ استقلال کشور دانست و بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی اولین بار در روز معلم سال 1396، درباره سند 2030 و تصویب پنهانی آن و نیز غفلت شورای عالی انقلاب فرهنگی گلایه کرده و مطالبی را فرمودند.

وی افزود: اینکه این سند حاوی مضامینی غیراسلامی باشد یا نباشد بحث ما نیست، بحث اصلی این است که ما خودمان برای تربیت و رشد فرزندانمان صاحب نظر و ایدئولوژی هستیم و معنا ندارد که عده ای در خارج از کشور برای فرزندان ما برنامه ریزی کنند و این سند قطعا با حفظ استقلال کشور در تنافی است.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: این سند، طراحی استکبار برای نظام فکری و سبک زندگی مردم جهان و نقشه اضمحلال همه فرهنگ ها در فرهنگ منحط غربی است و پذیرش آن موجب می شود مهم ترین و اساسی ترین مسأله کشور یعنی تربیت نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 دروازه استعمار فرانو به شاخص های هویت انقلاب اسلامی است

سند 2030 دروازه استعمار فرانو به شاخص های هویت انقلاب اسلامی است