مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 14:352020-09-18سياسي

تدوین 500 برنامه دفاع مقدس در شاهرود/ 61 برنامه اجرا می شود


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برای هفته دفاع مقدس در کمیته های 12 گانه شهرستان 500 برنامه تدوین شده است، گفت: 61 برنامه از این تعداد، - در زمره برنامه های شاخص هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خوشقدم شامگاه آدینه در جمع خبرنگاران به میزبانی کانون بسیج شاهرود ضمن بیان اینکه 12 کمیته برای برنامه های هفته دفاع مقدس ایجاد شده است، بیان کرد: 500 برنامه در این کمیته ها تدوین شده که 61 برنامه آن در زمره برنامه های ویژه و شاخص محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آیین گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) در سال جاری با شعار ما قوی هستیم برگزار می شود، بیان کرد: یکی از محورهای برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود بزرگ داشت یاد شهدای شاخص و همچنین سپهبد شهید سلیمانی است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهرود بیان کرد: به دلیل شرایط خاص کرونایی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی و حقیقی اجرا خواهد شد که از جمله برنامه ها می توان به فضاسازی شهرستان، نشست های روشنگری در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی راه بی پایان ، رژه موتوری و خودرویی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش دلتنگی های دختر سه سال در بی ارجمند و… اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 500 برنامه دفاع مقدس در شاهرود/ 61 برنامه اجرا می شود

تدوین 500 برنامه دفاع مقدس در شاهرود/ 61 برنامه اجرا می شود