مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-18اقتصادي

تجهیز 43 درصدی اراضی آبی کهگیلویه و بویراحمد به سیستم نوین آبیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 43 درصد از اراضی آبی استان به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 43 درصد از اراضی آبی استان به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده است.

“الیاس تاج الدینی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: اراضی آبی استان حدود 85 هزار هکتار بوده که از این میزان حدود 36 هزار هکتار به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: به این معنی که حدود 43 درصد از اراضی آبی استان به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مطابق سهم برش اقتصادی، سهم اجرا و تعهد در سال 99 حدود هزار و 700 هکتار می باشد.

تاج الدینی تاکید کرد: کشاورزان جهت اجرای سیستم آبیاری نوین باید به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند و ضمن تشکیل پرونده و ارائه مستندات از جمله مجوز آب و زمین و استعلام منابع طبیعی و متعاقبا انتخاب مجری و پیمانکار عملیات اجرایی زیر نظر مشاور و جهاد کشاورزی شروع و اجرا می شود.

وی بیان کرد: از جمله مزایای سیستم آبیاری نوین می توان به مواردی از جمله افزایش راندمان آب، افزایش بهره وری، جلوگیری از هزینه گزاف تسطیح، افزایش تولید، جلوگیری از رشد علف های هرز، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 43 درصدی اراضی آبی کهگیلویه و بویراحمد به سیستم نوین آبیاری

تجهیز 43 درصدی اراضی آبی کهگیلویه و بویراحمد به سیستم نوین آبیاری