مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-19سياسي

افتتاح پروژه عمرانی 10 خانه محروم در هفته دفاع مقدس در بابل


روایت گری سیار محله به محله، اجرای رادیو دفاع مقدس، عصری با شعر با موضوع دفاع مقدس، افتتاح پروژه عمرانی 10 خانه محروم و مزار شهدا بخشی از برنامه های در هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی رمضانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برگ زرین و درخشانی برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است، افزود: دشمن سال 59 با تمام تجهیزات و توطئه ها به سمت کشور ما هجوم آورده بود، دشمن صدام را تجهیز کرد و دنیا پشت صدام قرار گرفت اما ما توانستیم جلوی دنیا ایستادگی کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابل با بیان اینکه اگر آن ایستادگی دفاع مقدس نبود، دشمن الان در خاک ما بود، بیان کرد: امام ما دشمن شناس خوبی بود، 50 سال قبل گفت آمریکا دشمن شماره یک ما است و هر چه فریاد داریم، بر سر او باید بزنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همه را وصل به خدا کرد و دفاع مقدس ما مظهر دین داری بود، یادآور شد: در طول تاریخ جنگ های زیادی نسبت به این سرزمین انجام شد و هر دفعه خاک این سرزمین کمتر شد اما در انقلاب اسلامی نگذاشتیم یک وجب خاک این کشور از دست برود.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدسی، ادامه مسیر انقلاب اسلامی را برای ما مشخص کرد، به دنیا ثابت کردیم که این انقلاب شکست ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه عمرانی 10 خانه محروم در هفته دفاع مقدس در بابل

افتتاح پروژه عمرانی 10 خانه محروم در هفته دفاع مقدس در بابل