مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19فرهنگي

برپایی نمایشگاه «کرنش به حافظ» در موزه گوته


نمایشگاه «کرنش به حافظ» با نمایش آثاری از گونتر اوکر در کنار آثاری از هنرمندان ایرانی در شهر دوسلدولف آلمان و در موزه گوته به نمایش درآمد.

- نمایشگاه کرنش به حافظ با نمایش آثاری از گونتر اوکر در کنار آثاری از هنرمندان ایرانی در شهر دوسلدولف آلمان و در موزه گوته به نمایش درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی این گروه آثار خود را در موزه گوته شهر دوسلدولف آلمان با تماشاگر مجازی برگزار کردند و این نمایشگاه حدود سه ماه در این موزه برپا خواهد بود.

مرتضی ترسلی از شیراز، محمدرضا یزدی از تهران، علی محبوبی صوفیانی از اصفهان، شهریار رضایی از کرمان، بابک منتظری از مشهد، عارفه آراد از رشت، فرزاد دشتی زاده از بوشهر و ندا آیتی از کیش با آثار حجم و اینستالیشن در نمایشگاه کرنش به حافظ در کنار گونتر اوکر هستند.

عرفان شرقی، عشق و شناخت دقیق حافظ از انسان باعث شد اوکر در آثارش از شعرهای این شاعر پر آوازه ایران زمین الهام بگیرد و هنرمندان ایرانی نیز که با این اشعار بزرگ شده و به نوعی بیت بیت حافظ در خون و جانشان تنیده شده است آثار حجمی و اینستالیشن هایی را با همین مضمون در کنار اوکر به نمایش گذاشتند.

گونتر اوکر خوانش ویژه خود از حافظ را با رنگ های درخشان و سرخوشانه و با حرکات آزاد دست در آثارش به نمایش گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه «کرنش به حافظ» در موزه گوته

برپایی نمایشگاه «کرنش به حافظ» در موزه گوته