مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-19اجتماعي

530 منزل میزبان روضه خانگی از محل موقوفات یزد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از برگزاری 530 روضه و انتظار 120 منزل برای شرکت در طرح «هزار خانه، هزار روضه» خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از برگزاری 530 روضه و انتظار 120 منزل برای شرکت در طرح هزار خانه، هزار روضه خبر داد.

محمدحسین کاظمی به اجرای طرح هزار خانه، هزار روضه در شهرستان یزد اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم در شهرستان یزد آغاز و با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم دارالعباده روبه رو شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه تاکنون 530 منزل میزبان اجرای طرح روضه خانگی شدند، گفت: علاوه بر اینکه 530 منزلی که روضه در آن برگزارشده، 120 منزل نیز در نوبت هستند که طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در طول روز 25 روضه خانگی در طرح هزار خانه، هزار روضه برگزار می شود که سخنرانان آن نیز از مبلغین بومی استان یزد هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه این طرح به صورت رایگان برگزار می شود، گفت: اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تمام هزینه سخنرانی این مجالس را از محل موقوفات مربوطه پرداخت می کند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: پس از پایان مجلس در هر منزل، یک هدیه از سوی مبلغ به بانی مجلس اهدا می شود که کتاب هفت شهر عشق نیز ازجمله این هدایا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

530 منزل میزبان روضه خانگی از محل موقوفات یزد

530 منزل میزبان روضه خانگی از محل موقوفات یزد