مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-19فرهنگي

ترفندهای محرمانه جشنواره مقاومت برای صیانت از فیلم ها


دبیر جشنواره فیلم مقاومت در آستانه برگزاری این رویداد تاکید کرد که برای صیانت از فیلم های این جشنواره آنلاین ترفندهایی دارند که البته محرمانه است و نمی تواند آن ها را افشا کند.

- دبیر جشنواره فیلم مقاومت در آستانه برگزاری این رویداد تاکید کرد که برای صیانت از فیلم های این جشنواره آنلاین ترفندهایی دارند که البته محرمانه است و نمی تواند آن ها را افشا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت صبح 29 شهریورماه به صورت آنلاین و البته با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد و مهدی عظیمی میرآبادی با پاسخ به سوال ها، به تشریح جزییاتی از این رویداد که بخش اول آن همزمان با هفته دفاع مقدس برپا می شود، پرداخت.

این جشنواره که قرار است آنلاین برگزار شود، بخش ویژه ای به نام مدافعان سلامت دارد که عظیمی درباره استقبال از این بخش گفت: 1342 اثر در این بخش دریافت کردیم که 128 کشور از جمله ایران در این حوزه فیلم تولید کرده اند و این دغدغه مندی اتفاق ویژه ای است.

البته نگاه الهی که در آثار ایرانی هست کمتر در آثار خارجی دیده می شود.

دبیر جشنواره فیلم مقاومت در ادامه درباره نظم بخشی به این رویداد تاکید کرد: فعلا بنا بر این است که جشنواره همان دو سال یک بار برگزار شود ولی دبیرخانه دائمی باید در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفندهای محرمانه جشنواره مقاومت برای صیانت از فیلم ها

ترفندهای محرمانه جشنواره مقاومت برای صیانت از فیلم ها