مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-19فرهنگي

انتشار دو کتاب درباره دلوز در ایران


«فلسفه دلوز» و کتابی از مجموعه «راهنمای سرگشتگان» با موضوع فلسفه و اندیشه ژیل دلوز، فیلسوف معاصر روانه بازار کتاب شده است.

- فلسفه دلوز و کتابی از مجموعه راهنمای سرگشتگان با موضوع فلسفه و اندیشه ژیل دلوز، فیلسوف معاصر روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب فلسفه دلوز نوشته دانیل وارن اسمیت با ترجمه سیدمحمدجواد سیدی در 870 صفحه با قیمت 95 هزار تومان در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: وارن اسمیت در این کتاب با شرح و تفصیلی کامل مخاطب خود را با جهان اندیشه ژیل دلوز آشنا می کند و با شرحی روشن از حرکت ها و مسیرهای اندیشه وی سعی می کند به مخاطب خود نشان دهد که یکی از بزرگترین فلاسفه معاصر جهان چگونه امکانات تازه ای برای اندیشیدن خلق می کند تا نه تنها اندیشیه را به زندگی متصل کند که زندگی را نیز فراتر از محدود تنگ فردیت بشناسد.

این کتاب در بخش نخست خود به سراغ ارتباط دلوز با فلسفه تاریخ رفته و از این رهگذر پس از معرفی هستی شناسی درون ماندگار دلوز به بررسی ارتباط اندیشه های او با آرای متفکرانی چون لایبنیتس، هگل و مانت می پردازد.

کتاب در ادامه به شرح منظومه فلسفی دلوز می پردازد و نظریه حساسیت و نظریه هنری وی را شرح می دهد و به بررسی دیالکتیک، آنالکتیک، اخلاق و سیاست در تفر وی وارد می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار دو کتاب درباره دلوز در ایران

انتشار دو کتاب درباره دلوز در ایران