مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-19فرهنگي

ویژه برنامه های شبکه چهار در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد


به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس شبکه چهار سیما ویژه برنامه هایی متناسب با این ایام پخش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چراغ مطالعه، برنامه زنده صبحگاهی طلوع، مجله شبانگاهی شب های هنر با بخش های متنوع ویژه دفاع مقدس پخش می شود.

همچنین واحد تأمین برنامه شبکه چهار مستندهای جدید آن یک نفر ، مردم بالادست ، اعزام محرمانه ، یک شهر یک زن ، متولد آذر ، زخم الماس و سینمایی های متناسب با این ایام برای روزهای پایان هفته تدارک دیده است که در ذیل به توضیح برخی از آنها اشاره شده است: *آغاز فصل جدید چراغ مطالعه / کتب دفاع مقدس زیر نور چراغ مطالعه سری جدید برنامه چراغ مطالعه که از شنبه 29 شهریور 1399 در 13 قسمت به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، به گفتگو با نویسندگان کتاب های حوزه دفاع مقدس اختصاص دارد و ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید شده است.

در این برنامه کورش علیانی، نویسنده، پژوهشگر و زبان شناس در قالب گفتگوهایی انتقادی به نقد و ارزیابی کتاب های حوزه دفاع مقدس می پردازد.

اولین قسمت از دور جدید چراغ مطالعه با حضور حسین علایی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)، نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از پژوهشگران جدی در عرصه تاریخ جنگ تحمیلی روی آنتن خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه چهار در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد

ویژه برنامه های شبکه چهار در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد