مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-19اقتصادي

رشد معاملات اوراق گواهی ظرفیت در شهریورماه/ 580 مگاوات ظرفیت عرضه اوراق گواهی


معاون برنامه ریزی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: معاملات اوراق گواهی ظرفیت در شهریورماه نسبت به ماه قبل حدود 250 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا عظیمی گفت: پیرو تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشترکان مشمول بر اساس دستورالعمل اجرایی نحوه انجام تعهد مشترکان جهت ارائه اوراق گواهی ظرفیت ابلاغی دهم تیرماه معاون برق و انرژی وزارت نیرو و فراهم شدن امکان ارائه مرحله ای این اوراق به شرکت های برق منطقه ای و توزیع، شاهد افزایش تعداد معاملات بازار گواهی ظرفیت در شهریور ماه هستیم.

وی ادامه داد: مشترکانی که در مردادماه با مراجعه به شرکت برق منطقه ای یا توزیع مربوطه، نسبت به عقد تفاهم نامه در خصوص ارائه مرحله ای اوراق اقدام کرده اند، باید اوراق موردنیاز خود را حداکثر تا پایان امسال خریداری و ارائه کنند.

عظیمی افزود: همچنین مشترکانی که در شهریور ماه اقدام کرده باید تا پایان آذرماه امسال اوراق گواهی ظرفیت متناسب با میزان قدرت قراردادی خود را به مالک شبکه مربوطه تحویل دهند.

بر اساس برآوردهای انجام شده در حال حاضر اوراق گواهی ظرفیت مورد نیاز مشترکان مشمول تا پایان امسال حدود سه هزار مگاوات است؛ بنابراین با توجه به این حجم تقاضا، شاهد افزایش چشمگیر معاملات در نیمه دوم امسال خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد معاملات اوراق گواهی ظرفیت در شهریورماه/ 580 مگاوات ظرفیت عرضه اوراق گواهی

رشد معاملات اوراق گواهی ظرفیت در شهریورماه/ 580 مگاوات ظرفیت عرضه اوراق گواهی