مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-19حوادث

رفتارهایی که دختران از پدرانشان می آموزند


دختران بر خلاف تصور رایج، دختران در کودکی بخش اعظمی از شخصیت خود را از پدرانشان دریافت کرده و اقتدار، اعتماد به نفس، - ، الهه پولادسنج، مشاور و روانشناس بالینی، درباره نحوه ارتباط پدر و مادر با فرزندان اظهار داشت: نحوه رفتار دختر بچه ها با پدر و نوع رفتار مادر با پسر، ریشه های شخصیتی آنها را شکل می دهد و درواقع هر چه رابطه و رفتار والدین با فرزند خود صحیح تر باشد آنها در آینده در برخورد با همسر خود رفتار سنجیده تری نشان می شود.

فارس نوشت: وی تصریح کرد: برخلاف تصور بسیاری از افراد دختران در کودکی بخش اعظمی از شخصیت خود را از پدرانشان دریافت می کنند، اقتدار، اعتماد به نفس، احساس امنیت، شجاعت و جامعه پذیری را از پدران خود می آموزند، چراکه قهرمان زندگی دختران در کودکی پدر است و هر چه رابطه آنها عمیق تر باشد این صفات در شخصیت کودک پررنگ تر می شود.

وی با بیان اینکه سلامت روان دختران در بزرگسالی نتیجه نوع رفتار پدر در کودکی آنها است، افزود: بی شک اگر پدر فرزند دختر را از محبت پدرانه سیراب کند هرگز دختر در نوجوانی و جوانی احساس خلع عاطفی نمی کند و فرزند برای کسب محبت رو به ناهنجاری نمی آورد.

این روانشناس بالینی ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که پدران فرزندان دختر را از کودکی مانند پسرها تربیت کنند بلکه منظور نوع ارتباط، عمق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهایی که دختران از پدرانشان می آموزند

رفتارهایی که دختران از پدرانشان می آموزند