مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-19سياسي

برگزاری تور مجازی آشنایی با دانشگاه اصفهان برای دانشجویان جدیدالورود


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه های ویژه ای برای معرفی فعالیت های دانشگاه اصفهان در این دوران به منظور آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه های ویژه ای برای معرفی فعالیت های دانشگاه اصفهان در این دوران به منظور آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفر شانظری امروز (شنبه، 29 شهریور ماه) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در دانشگاه اصفهان از سوی معاونت فرهنگی هر سال جشنی برای دانشجویان جدیدالورود برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا این برنامه ها دستخوش تغییراتی شده و به صورت تور مجازی تعریف شده است.

وی افزود: در قالب این تور مجازی دانشجو با مکان های دانشگاه، گروه تحصیلی و اساتید رشته خود آشنا می شود.

همچنین در نظر داریم امکان حضور فیزیکی دانشجویان جدیدالورود در گروه های اندک و با رعایت پروتکل های بهداشتی را فراهم کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان از برگزاری برنامه ای به مناسبت افتتاح دستاوردهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: این برنامه با حضور سردار فدا روز دوشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور مجازی آشنایی با دانشگاه اصفهان برای دانشجویان جدیدالورود

برگزاری تور مجازی آشنایی با دانشگاه اصفهان برای دانشجویان جدیدالورود