مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-19فرهنگي

بودجه جشنواره مقاومت از یک فیلم سینمایی معمولی کمتر است


دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: پس از پایان جشنواره، هزینه ها را به صورت شفاف اعلام می کنیم اما فعلا بدانید که هزینه جشنواره امسال از یک فیلم معمولی دفاع مقدسی هم کمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نخستین نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت پیش از ظهر امروز (شنبه 29 شهریورماه) با حضور مهدی عظیمی میرآبادی دبیر این دوره از جشنواره و سید احد میکاییل زاده معاون ارتباطات و اطلاع رسانی به صورت مجازی برگزار شد.

عظیمی میرآبادی دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در ابتدای این نشست آنلاین گفت: این جشنواره در 15 دوره قبلی خود با نام دفاع مقدس برگزار شد اما امروزه به عنوان جشنواره بین الملی فیلم مقاومت و در ابعاد جهانی برگزار می شود.

وی با اشاره به ایجاد بخش های متنوع در این دوره، ادامه داد: در پنج دوره اخیر با تلاش دوست عزیزم جناب آقای محمد خزاعی جشنواره فیلم مقاومت اهمیت واعتبار مضاعف یافت.

او استانداردهایی تعریف کرده که ما نمی توانیم از آنها عدول کنیم.

وی ادامه داد: بنیاد روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع ‍مقدس اهداف و اولویت هایی دارند، در این جشنواره تلاش می کنیم حمایت از سینمای دفاع مقدس و تعریف طراز در این سینما نیز پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه جشنواره مقاومت از یک فیلم سینمایی معمولی کمتر است

بودجه جشنواره مقاومت از یک فیلم سینمایی معمولی کمتر است