مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 14:152020-09-19سياسي

مشکل ورود ماشین های سنگین به ساوه برای همیشه حل می شود


با افتتاح کنارگذر شهر ساوه که هم اکنون 3 کیلومتر از آسفالت آن در حال انجام است و در صورت بوجود نیامدن مشکل خاص در سال جاری افتتاح خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری زمانی با اهمیت می شود که صدای مردم و حرف های افکار عمومی به درستی منتقل شود و  خبرنگاران با مطالبه گری از دستگاه مسئول به دنبال احقاق حق مردم بروند.

  وی افزود: با مطالبه گری و بیان نقاط ضعف است که مسوولان متوجه کمی و کاستی ها می شوند و بر پوشاندن نقاط ضعف خود تلاش می کنند.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه نیازمندی و انتظارات همواره در سطح یک جامعه وجود خواهد داشت اضافه کرد: برای حل نیازمندی های مردم نباید از هیچ کوششی دریغ کرد ضمن اینکه توسعه یک شبه رخ نخواهد داد و آبادانی در یک منطقه به مرور و با تلاش روز افزون امکان پذیر خواهد شد.

  میرزایی در ادامه به بیان بخشی از عملکرد دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان توجه ها بیشتر به بخش درمان رفته بود که خوشبختانه با پیگیری های فراوان مجوز و اعتبار ساخت بیمارستان 250 تخت خوابی جدید صادر شد تا کمکی به زیرساخت های بهداشتی شهرستان ساوه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ورود ماشین های سنگین به ساوه برای همیشه حل می شود

مشکل ورود ماشین های سنگین به ساوه برای همیشه حل می شود