مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:302020-09-19اقتصادي

تداوم فعالیت غار علیصدر در پذیرش گردشگران و مسافران از سراسر کشور


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از تداوم فعالیت غار علیصدر در پذیرش گردشگران و مسافران خبر داد و گفت: بسته های گردشگری مناسبی برای فصل پاییز طراحی شده تا از ظرفیت های گردشگری بهره ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مجیدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال بدترین سال گردشگری را سپری کردیم از کاهش 86 درصدی بازید کنندگان غار علیصدر در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: سال گذشته و در نیمه اول سال 570 هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند که امسال این تعداد به 70 هزار نفر رسید.

وی با بیان اینکه قیمت بلیط غار علیصدر برای هر نفر 50 هزار تومان است که با احتساب کاهش 500 هزار نفری بازدیدکنندگان از غار علیصدر رقمی معادل 25 میلیارد تومان متضرر شده ایم که این رقم تنها از محل فروش بلیت بوده است، گفت: میزان درآمد شرکت از بازدید 70 هزار نفر گردشگر علیصدر تنها 3.

5 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث شد بسیاری از مزایای جانبی پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر لغو شود و کارکنان با حداقل حقوق پایه فعالیت کنند، گفت: غار علیصدر با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال است و در تمام ایام هفته به گردشگران و بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت غار علیصدر در پذیرش گردشگران و مسافران از سراسر کشور

تداوم فعالیت غار علیصدر در پذیرش گردشگران و مسافران از سراسر کشور