مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 02:252020-09-19بين الملل

پامپئو موضع کلمبیا علیه دولت ونزوئلا را ستود!


وزیر امور خارجه آمریکا با تقدیر از رییس جمهوری کلمبیا بابت موضعش علیه دولت نیکولاس مادورو به ادامه کمک ها برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر متعهد شد.

- وزیر امور خارجه آمریکا با تقدیر از رییس جمهوری کلمبیا بابت موضعش علیه دولت نیکولاس مادورو به ادامه کمک ها برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر متعهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در چهارمین مقصد از تور به آمریکای جنوبی گفت، شراکت میان کلمبیا و ایالات متحده در این منطقه نیروی خیر است.

پامپئو در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ایوان دوکو، رییس جمهوری کلمبیا در بوگوتا گفت: حمایت شما از خوان گوآیدو رییس جمهوری موقت ونزوئلا و گذار دموکراتیک در راستای یک ونزوئلای مستقل و آزاد از نفوذ مخرب بسیار ارزشمند است.

وزیر خارجه آمریکا از این سفرها برای افزایش فشار بر نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا استفاده می کند؛ کاراکاس بیش از شش سال است با فروپاشی اقتصادی مواجه است.

در همین حال، بازرسان سازمان ملل متحد این هفته در گزارشی آوردند که دولت مادورو مرتکب نقض های حقوق بشری سیستماتیک از جمله کشتارها و شکنجه در حد جرایم علیه بشریت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو موضع کلمبیا علیه دولت ونزوئلا را ستود!

پامپئو موضع کلمبیا علیه دولت ونزوئلا را ستود!