مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-20حوادث

رفع تصرف بیش از 160 هزار متر مربع از اراضی ملی در آستارا


فرمانده هنگ مرزی آستارا از موفقیت مرزبانان این هنگ در رفع تصرف بیس از 160 هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه کشفی شهرستان آستارا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ نوذر مرادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام جزییات این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای حکم قضایی در جهت رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان مرزی بندر آستارا، مأموران مرزبانی فرماندهی هنگ مرزی آستارا با استفاده از کلیه امکانات به منطقه مورد نظر در روستای کشفی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران هنگ مرزی آستارا در این عملیات بیش از 160 هزار متر مربع از اراضی ملی را که توسط افراد سودجو به صورت غیر قانونی و بدون مجوز، مورد بهره برداری قرار گرفته بود را رفع تصرف کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در با اشاره به دستگیری 4 نفر متهم در این رابطه، گفت: مرزبانان هنگ مرزی آستارا قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و در اجرای احکام قضایی بدون فوت وقت عمل خواهند کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه مرزبانان هنگ مرزی آستارا در آمادگی کامل هستند، افزود: امنیت حاکم بر مرزها، امنیت و رونق اقتصادی را برای یک سرزمین، به ارمغان می آورند.

وی، تصریح کرد: کشور با ثبات و مقتدری در منطقه هستیم، مرزهای مستحکم و سربازان جان بر کفی داریم که در کنار یکدیگر با درک درست از خدمت به امنیت کشور، از حریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 160 هزار متر مربع از اراضی ملی در آستارا

رفع تصرف بیش از 160 هزار متر مربع از اراضی ملی در آستارا