مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-20سياسي

لزوم بروز رسانی تجهیزات هلال احمر گیلان برای مقابله با بحران


رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر ضرورت بروزرسانی امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر،گفت: وجود امکانات مناسبت به این جمعیت در ارائه خدمات بهتر کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دنیا مالی شامگاه شنبه در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به خدمات خود این نهاد در هنگام حوادث و بروز بحران ها، اظهار کرد: ایران کشور حادثه خیزی است و در این حوادث همیشه هلال احمر در صف اول خدمات رسانی بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان بر ضرورت توجه به بخش آموزش تأکید کرد و افزود: آموزش های عملی به افراد از جمله اقداماتی است که می تواند در زمان بحران به هلال احمر در ارائه خدمات بهتر و بیشتر کمک کند.

دنیا مالی با بیان اینکه هلال احمر بازوی اصلی مدیریت بحران در کشور است، گفت: متأسفانه با وجود همه تلاش ها، حقوق و مزایای نیروی انسانی در این مجموعه ناچیز است.

وی با تأکید بر بروزرسانی امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: قطعاً باید امکانات بروز شود تا اقدامات امداد رسانی با مشکل مواجه نشود.

نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بودجه و اعتبارات هلال احمر، خاطرنشان کرد: در بخش بودجه و اعتبارات، سرفصل های ردیف بودجه برای جمعیت هلال در مجلس شورای اسلامی ارائه و از این حیث اعتبارات خوبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بروز رسانی تجهیزات هلال احمر گیلان برای مقابله با بحران

لزوم بروز رسانی تجهیزات هلال احمر گیلان برای مقابله با بحران