مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-20اقتصادي

17 پروژه برق باختر تا دو سال دیگر افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر با اشاره به افتتاح چهار پروژه در حوزه برق باختر، گفت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر 460 میلیارد تومان امروز به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم با افتتاح و توسعه این پروژه ها سهم خود را در آبادانی کشور برآورده کنیم.

- فرهاد شبیهی یکشنبه 30 شهریورماه در آیین افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: در سه سال گذشته برای برق منطقه ای باختر سال های فراموش نشدنی بود به طوریکه ما تلاش کردیم با تدارک همه امکانات و ظرفیت ها در ارائه خدمات مستمر به مردم حرکت کنیم و اجازه ندهیم محدودیت ها مانع ادامه پروژه ها شود.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های حوزه برق در سال جهش تولید، موجب رونق زیرساخت های اقتصادی و رونق کسب و کار در این شهرستان ها خواهد شد، تصریح کرد: ایستگاه برق کرفس با ظرفیت 30 مگاولت آمپر، ایستگاه برق ملایر 4 با ظرفیت 15 مگاولت آمپر و آغاز عملیات اجرایی خط 400 کیلوولت خرم آباد به ملایر با 460 میلیارد تومان اعتبار در تسریع توان و کیفیت توان برق اثرگذار است.

شبیهی با بیان اینکه هدف ما توسعه اقتصادی و نگاه مان نیز توسعه ای است، خاطرنشان کرد: علاوه بر آنها 17 پروژه با اعتبار 1400 میلیارد تومان در حال انجام است که تا دو سال دیگر افتتاح می شود و ظرفیت استان را تا بیش از 30 کیلوولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پروژه برق باختر تا دو سال دیگر افتتاح می شود

17 پروژه برق باختر تا دو سال دیگر افتتاح می شود