مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-20اقتصادي

17 پروژه برق باختر تا دو سال دیگر در همدان افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر اعلام کرد: 17 پروژه برق باختر در حال انجام است که تا دو سال دیگر افتتاح می شود و ظرفیت استان همدان را تا بیش از 30 کیلوولت برق افزایش می دهد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر اعلام کرد: 17 پروژه برق باختر در حال انجام است که تا دو سال دیگر افتتاح می شود و ظرفیت استان همدان را تا بیش از 30 کیلوولت برق افزایش می دهد.

فرهاد شبیهی یکشنبه 30 شهریورماه در آیین افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: در سه سال گذشته برای برق منطقه ای باختر سال های فراموش نشدنی بود به طوریکه ما تلاش کردیم با تدارک همه امکانات و ظرفیت ها در ارائه خدمات مستمر به مردم حرکت کنیم و اجازه ندهیم محدودیت ها مانع ادامه پروژه ها شود.

وی با اشاره به افتتاح چهار پروژه در حوزه برق باختر، مطرح کرد: این پروژه ها با اعتباری افزون بر 460 میلیارد تومان امروز به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم با افتتاح و توسعه این پروژه ها سهم خود را در آبادانی کشور برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های حوزه برق در سال جهش تولید، موجب رونق زیرساخت های اقتصادی و رونق کسب و کار در این شهرستان ها خواهد شد، تصریح کرد: ایستگاه برق کرفس با ظرفیت 30 مگاولت آمپر، ایستگاه برق ملایر 4 با ظرفیت 15 مگاولت آمپر و آغاز عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پروژه برق باختر تا دو سال دیگر در همدان افتتاح می شود

17 پروژه برق باختر تا دو سال دیگر در همدان افتتاح می شود