مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-20سياسي

مروری بر اقدامات رهبر انقلاب در دهه آغازین دفاع مقدس/ روایت 10 روز اول


در هشت ماه ابتدای جنگ حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان نماینــده امــام و ســخنگوی شــورای عالــی دفــاع در جبهه ها حضور یافته و علاوه بر اجرایی نمودن منویات امام راحــل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، نشــریه خط حزب الله در آخرین شماره خود به مناســبت هفته دفــاع مقــدس برخــی رویدادهــای ده روز آغــاز جنــگ و نقش آفرینی رهبر انقلاب در این ایام را مرور کرده است که در ادامه از نظرتان می گذرد.

  حضور حضرت آیت الله خامنــه ای در جبهه هــا در دوران دفاع مقدس را می توان به دو برهه هشت ماه آغازین جنگ و روزهای پایانیِ جنگ، ایام پذیرش قطعنامه 598 تقسیم کرد.

در هشت ماه ابتدای جنگ ایشان به عنوان نماینــده امــام و ســخنگوی شــورای عالــی دفــاع در جبهه ها حضور یافته و علاوه بر اجرایی نمودن منویات امام راحــل، گزارش هــای دقیقی را به محضــر بنیانگذار کبیر انقــلاب ارائــه می نمودند.

ایــن دوره بــا مجروحیت حاصل از تــرور و انتخاب بــه عنوان رییس جمهــور پایان می پذیرد.

31 شهریور 1359 تهاجم سراسری رژیم بعث عراق قرائت پیام رادیویی به مناسبت آغاز جنگ بــرای اطــلاع عمــوم مــردم از اینکــه بیــن ایــران و عــراق جنگــی آغــاز شــده، آیــت الله خامنــه ای پیامــی را به عنــوان ســخنگوی شــورای عالــی دفــاع از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر اقدامات رهبر انقلاب در دهه آغازین دفاع مقدس/ روایت 10 روز اول

مروری بر اقدامات رهبر انقلاب در دهه آغازین دفاع مقدس/ روایت 10 روز اول