مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-20اجتماعي

اعلام آمار مجازین و ظرفیت پذیرش کنکور


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش 175 هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون کنکور خبر داد و گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1399 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری سال 99 به صورت کارنامه تهیه و بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار گرفت و انتخاب رشته مجازین کنکور از روز چهارشنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا روز شنبه پنجم این ماه ادامه دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه 175 هزار و 849 داوطلب در رشته های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد، تصریح کرد: داوطلبان باید دقت داشته باشند در صورت اتمام فرایند انتخاب رشته، حتما شماره رسید 15 رقمی توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلب در صورت انتخاب رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امسال باید این رشته ها را در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش وارد کند.

زرین تاکید کرد: در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد 125 هزار و 420 داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد 352 هزار و 923 نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی 314 هزار و 471 داوطلب، در گروه آزمایشی هنر 80 هزار و 86 داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمار مجازین و ظرفیت پذیرش کنکور

اعلام آمار مجازین و ظرفیت پذیرش کنکور