مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-20اقتصادي

توزیع 26 هزار سبد معیشتی در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 547 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی خبر داد و گفت: علاوه بر این با کمک های خیران 26 هزار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی هم زمان با ماه محرم و صفر باهدف حمایت از اقشار محروم جامعه با همکاری مردم و مراکز نیکوکاری آغاز شده است، اظهار کرد: در راستای گام دوم پویش ایران همدل 72 آشپزخانه اطعام حسینی در ماه محرم با این نهاد همکاری داشتند که بر این اساس 547 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی ارزش غذاهای توزیع شده بین نیازمندان را هفت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این غذاها با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

  مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: علاوه بر این  با کمک های خیران در همین مدت 26 هزار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

الهی راد ضمن تقدیر از نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، نیروهای جهادی، دستگاه های دولتی و مؤسسات خیریه که در اجرای این طرح با کمیته امداد همکاری داشتند،اظهار کرد: در مرحله اول از گام دوم این پویش همزمان با دهه ولایت و امامت حدود ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 26 هزار سبد معیشتی در خراسان شمالی

توزیع 26 هزار سبد معیشتی در خراسان شمالی