مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-20سياسي

نمایش «دست هایت کو مم حسن» در جزیره کیش به روی صحنه می رود


به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش «دست هایت کو مم حسن» در جزیره کیش به روی صحنه می رود - یاسوج- به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش دست هایت کو مم حسن در جزیره کیش به روی صحنه می رود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش دست هایت کو مم حسن تولید حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جزیره کیش به روی صحنه می رود.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر گفت: نمایش دست هایت کو مم حسن به دعوت منطقه آزاد کیش از تاریخ 2 لغایت 4 مهر ماه به مدت پنج روز در جزیره کیش به روی صحنه می رود.

اکبر آیین افزود: این نمایش به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده، تولید سال 1398 حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع دفاع مقدس است.

آیین خاطرنشان کرد: پیش تر، این نمایش به دعوت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح با هدف تجلیل از فعالان عرصه تئاتر مقاومت به مدت یک ماه در تماشا خانه سرو به اجرای عمومی پرداخت.

آیین با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش اظهار داشت: اکبر آیین، نازنین نادر پور، پوریا نیک اقبالیان، اردلان فنی، وحید شفیعی بازیگران و همچنین رضا کرمی زاده در طراحی صحنه، حسین اصیلی موسیقی، حمید جوکار طراحی نور، عنایت صالح پور طراحی لباس در این نمایش همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «دست هایت کو مم حسن» در جزیره کیش به روی صحنه می رود

نمایش «دست هایت کو مم حسن» در جزیره کیش به روی صحنه می رود