مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-20اجتماعي

کسب رتبه 9 کنکور سراسری رشته ریاضی توسط دانش آموز سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پروش سیستان وبلوچستان گفت: برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان کسب رتبه 9 کشوری رشته ریاضی در کنکور سراسری توسط دانش آموز نخبه سیستانی و بلوچستانی محمد مهدی حیدری نسب دانش آموز دبیرستان دانشگاه زابل در بین ده چهره برتر رشته ریاضی کنکور سراسری قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پروش سیستان وبلوچستان گفت: برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان کسب رتبه 9 کشوری رشته ریاضی در کنکور سراسری توسط دانش آموز نخبه سیستانی و بلوچستانی محمد مهدی حیدری نسب دانش آموز دبیرستان دانشگاه زابل در بین ده چهره برتر رشته ریاضی کنکور سراسری قرار گرفت.

حمیدرضا رخشانی اظهارکرد: اگرچه در سال های اخیر فرزندان مستعد وباهوش این دیار در عرصه های مختلف اعم از آموزشی، فرهنگی،مهارتی، تربیتی و بسیاری از این قبیل، خوش درخشیده و نبوغ و هوش بالای خود را به اثبات رسانده اند، اما برای اولین بار کسب رتبه 9 کشوری در یکی از ماراتون های علمی در رشته ریاضی، باری دیگر توانمندی و استعداد دانش آموزان این سازمان را به اثبات رساند.

وی افزود :محمد مهدی حیدری نسب دانش آموز دبیرستان دانشگاه زابل از خانواده ای فرهنگی در سایه تدبیر، تلاش و برنامه ریزی صحیح و قرار گرفتن در بین ده چهره برتر رشته ریاضی کنکور سراسری، الگویی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه 9 کنکور سراسری رشته ریاضی توسط دانش آموز سیستان و بلوچستان

کسب رتبه 9 کنکور سراسری رشته ریاضی توسط دانش آموز سیستان و بلوچستان