مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-20فرهنگي

اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» در سینماهای همدان


مدیر سینماهای مؤسسه بهمن سبز همدان اعلام کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم «آبادان یازده 60» در سینماهای همدان اکران می شود.

- ایسنا/همدان مدیر سینماهای مؤسسه بهمن سبز همدان اعلام کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم آبادان یازده 60 در سینماهای همدان اکران می شود.

سعید شرفی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: این فیلم در سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر به روی پرده خواهد رفت و علاقمندان به هنر هفتم می توانند به صورت نیم بها به تماشای آن بنشینند.

وی درباره استقبال همدانی ها از سینما در دوران شیوع کروناویروس گفت: با تمام تلاش هایی که انجام شد و اکران فیلم های روز مردم همچنان از سینماها استقبال نمی کنند.

شرفی استقبال نکردن مردم از فضای سینما را حق طبیعی آن ها دانست و یادآور شد: سینماهای همدان محل امنی از نظر سلامت هستند چراکه تمامی پروتکل های بهداشتی با دقت در آن رعایت می شود.

مدیر سینماهای مؤسسه بهمن سبز همدان ادامه داد: گندزدایی و ضدعفونی فضاهای مختلف سینما پس از هر سانس انجام و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود بنابراین شرایط ایده آلی برای مخاطبان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حتی در شرایط پرتردد تنها 50 درصد ظرفیت سینماها اشغال می شود، گفت: در شرایط فعلی با توجه به استقبال کم، تردد محدود و عدم ازدحام جمعیت مخاطبان قطعاً سینم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» در سینماهای همدان

اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» در سینماهای همدان