مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-20سياسي

برگزاری مراسمات در اردستان در چارچوب پروتکل‍های بهداشتی نیست/پلمب صنوف متخلف


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: برگزاری مراسمهای مختلف باید طبق دستورالعمل های ستاد کرونا و در چهارچوب قوانین بهداشتی باشد که در اردستان این موضوع را شاهد نیستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازناشناخته است و افرادی بدون علائم دچار این بیماری هستند که بعضاً فوت هم می کنند.

رعایت موارد بهداشتی باید در جامعه باید تبیین شود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان تاکید کرد: تا زمانی که اشخاص جامعه خود را مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی نکنند اتفاق خاصی انجام نخواهد شد و اولین موردی که باید تبیین کنیم این است که مردم خودشان موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: شبکه بهداشت با همکاری اداره کار، بازرسی های لازم را از کارخانجات و کارگاه ها دارند، البته لازم است برخوردهای جدی تری با متخلفان انجام شود و ادارات نیز با شبکه بهداشت در این زمینه همکاری کنند تا در بازرسی ها با کمبود نیرو مواجه نشوند.

فرحبخش گفت: صنوفی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند موضوع پلمب شدن مغازه آنها پیگیری خواهد شد و در بازرسی ها این موضوع با سختگیری مورد پیگیری قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان افزود: نتایج بازرسی های صنعت، معدن و تجارت باید در عمل خود را نشان دهد و این در حالی است که نتایج این بازرسی ها را در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسمات در اردستان در چارچوب پروتکل‍های بهداشتی نیست/پلمب صنوف متخلف

برگزاری مراسمات در اردستان در چارچوب پروتکل‍های بهداشتی نیست/پلمب صنوف متخلف