مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-20سياسي

اینکه در مقابل آمریکا سر خم نکرده ایم، به برکت سالهای دفاع مقدس است


 فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه توانسته ایم ابهت پوشالی دشمن را بشکنیم، گفت: در سایه قدرت نظامی توانسته ایم تهدیدهای دشمنان که مدام می گویند دستشان روی ماشه است، - ایسنا/کرمانشاه  فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه توانسته ایم ابهت پوشالی دشمن را بشکنیم، گفت: در سایه قدرت نظامی توانسته ایم تهدیدهای دشمنان که مدام می گویند دستشان روی ماشه است، را بی اثر کنیم.

سردار بهمن ریحانی عصر امروز(30شهریور) در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به ضرورت پاسداشت سالهای دفاع مقدس، اظهار کرد: سالهای دفاع مقدس نه از باب ویرانی ها و بی خانمانی هایی که در پی داشته، بلکه از باب دستاوردهای آن ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم در بسترهای مختلف به برکت سالهای دفاع مقدس بدست آمده، گفت: اینکه در برابر آمریکا که خود را کدخدا می داند، سر خم نکرده ایم و مجهز به تجهیزات پیشرفته هستیم به برکت سالهای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برخورداری از نیروهای مسلح قدرتمند در کشور، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به روزترین سلاح ها را می سازد و در سایه قدرت نظامی خود تهدیدهای دشمنان که مدام می گویند دستمان روی ماشه است، را بی تاثیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینکه در مقابل آمریکا سر خم نکرده ایم، به برکت سالهای دفاع مقدس است

اینکه در مقابل آمریکا سر خم نکرده ایم، به برکت سالهای دفاع مقدس است